SAVER

Pardavimų modulis: kam jis yra skirtas?

SAVER programos PARDAVIMŲ modulis yra skirtas organizacijos pardavimams valdyti, kad jie taptų dar lengviau, aiškiau ir greičiau valdomi bei lengviau prižiūrimi. PARDAVIMŲ modulyje tiek vadovas, tiek pardavimus administruojantys darbuotojai gali aktyviai dirbti su Web sąskaitomis, pasiūlymais, užsakymais ir rezervavimais.

SAVER sistema padeda išvengti atsibodusių pasiteisinimų. Kai įmonė klientui išsiunčia sąskaitą, jis gauna nuorodą. Paspaudęs ant jos, asmuo pamato sąskaitą, kurią gali atsispausdinti bei patvirtinti. Sąskaitą pateikęs asmuo visada gali stebėti, kokį veiksmą klientas atliko. Tokiu būdu išvengiama nesusikalbėjimo ir verslininkų nemėgstamų išsisukinėjimų, kad kažkas ko nors negavo.

Pardavimų modulis: kam jis yra skirtas?

SAVER programos PARDAVIMŲ modulis yra skirtas organizacijos pardavimams valdyti, kad jie taptų dar lengviau, aiškiau ir greičiau valdomi bei lengviau prižiūrimi. PARDAVIMŲ modulyje tiek vadovas, tiek pardavimus administruojantys darbuotojai gali aktyviai dirbti su Web sąskaitomis, pasiūlymais, užsakymais ir rezervavimais.

SAVER sistema padeda išvengti atsibodusių pasiteisinimų. Kai įmonė klientui išsiunčia sąskaitą, jis gauna nuorodą. Paspaudęs ant jos, asmuo pamato sąskaitą, kurią gali atsispausdinti bei patvirtinti. Sąskaitą pateikęs asmuo visada gali stebėti, kokį veiksmą klientas atliko. Tokiu būdu išvengiama nesusikalbėjimo ir verslininkų nemėgstamų išsisukinėjimų, kad kažkas ko nors negavo.

Pardavimų modulis: papildomi jo privalumai

Jei klientas sąskaitos nepatvirtina, jam SAVER sistema, naudodama PARDAVIMŲ modulį, kas dvi dienas siunčia priminimą, ir tai automatiškai kartojama penkis kartus. Visą šį procesą stebi vadovas ar administruojantis darbuotojas, tačiau nė vienam iš jų nereikia įdėti jokių fizinių pastangų, tad taip taupomas dirbančiųjų darbo laikas.

Pardavimų modulyje galima suformuoti Web sąskaitas

PARDAVIMŲ modulyje galima patogiai suformuoti Web sąskaitas ir nusiųsti jas klientui. SAVER sukūrė aiškią savitarnos sistemą, kaip labai patikimai klientui galima pateikti sąskaitas. Kiekvienas verslininkas susiduria su neapmokėtų sąskaitų problema. Ir, turbūt, dvi dažniausios klientų nurodomos neapmokėtų sąskaitų priežastys – „negavome sąskaitos“ arba „serga buhalterė“.

VERSLO VALDYMO SISTEMOS SKOLIŲ MODULIO EKRANO VAIZDAI: