SAVER skirtas organizacijos išteklių, veiklos planavimui, valdymui ir apskaitai vykdyti. Tai – itin funkcionalus informacinių technologijų (angl. trump. IT) įrankis, padedantis valdyti ir mažas, ir vidutines organizacijas. Ši nuolat tobulinama, atnaujinama, plečiama verslo valdymo sitema palengvins organizacijos darbą, taupys vadovo laiką, sumažins išlaidas ir padidins konkurencinį pranašumą.
SAVER optimizuoja įmonės vadovo bei darbuotojų veiklą. Vadovas gali tiksliau planuoti darbuotojų veiklą, ją kontroliuoti ir stebėti konkrečius darbuotojų veiksmus bei rezultatus. „Saver“ dėka darbas su klientais taip pat bus spartesnis ir kokybiškesnis – sukaupta kliento duomenų bazė leis efektyviau su juo bendrauti, greičiau pateikti jį dominančius pasiūlymus, operatyviau atlikti naujas užduotis.
SAVER sistema susideda iš septynių pagrindinių modulių – APŽVALGA, PARDAVIMAI, KLIENTAI, SKOLOS, UŽDUOTYS, LIKUČIAI, ŽINYNAS.