APIE SAVER
SAVER skirtas organizacijos išteklių, veiklos planavimui, valdymui ir apskaitai vykdyti. Tai – itin funkcionalus informacinių technologijų (angl. trump. IT) įrankis, padedantis valdyti ir mažas, ir vidutines organizacijas. Ši nuolat tobulinama, atnaujinama, plečiama verslo valdymo sitema palengvins organizacijos darbą, taupys vadovo laiką, sumažins išlaidas ir padidins konkurencinį pranašumą.
SAVER optimizuoja įmonės vadovo bei darbuotojų veiklą. Vadovas gali tiksliau planuoti darbuotojų veiklą, ją kontroliuoti ir stebėti konkrečius darbuotojų veiksmus bei rezultatus. „Saver“ dėka darbas su klientais taip pat bus spartesnis ir kokybiškesnis – sukaupta kliento duomenų bazė leis efektyviau su juo bendrauti, greičiau pateikti jį dominančius pasiūlymus, operatyviau atlikti naujas užduotis.
SAVER sistema susideda iš septynių pagrindinių modulių – APŽVALGA, PARDAVIMAI, KLIENTAI, SKOLOS, UŽDUOTYS, LIKUČIAI, ŽINYNAS.
kodėl verta rinktis saver?
Sinchronizacija su buhalterinės apskaitos programa „Rivilė“
Taupomas organizacijos vadovo laikas.
Optimizuojamas darbuotojų darbo našumas.
Vadovas pats sprendžia, kiek savarankiškumo suteiks savo darbuotojams
Kaupiama išsami klientų duomenų bazė
Kiekvienas klientas gali būti reitinguojamas
Aiški ir patikima sąskaitų pristatymo sistema
Patogi ir efektyvi organizacijos skolininkų stebėsena
Skolų, pardavimų, pirkimų grafikai
Pardavimų modulyje archyvuojami pasiūlymų dokumentai bei komentarai
Galimybė kiekvieną pasiūlymą konvertuoti į užsakymą, užsakymą į rezervavimą bei pardavimo važtaraštį
Organizacijos turimų klientų kontaktų sinchronizacija su mobiliaisiais telefonais
Kaupiama informacija apie kliento turimus įrenginius
Supaprastintas gaunamų užduočių paskirstymas bei aptarnavimas.
Darbuotojui apie paskirtas užduotis galima pranešti ir elektroniniu paštu, ir trumpąja žinute (SMS).
Užduočių tvarkymo sistema užtikrina greitą reagavimą į skubias užduotis.